VG1 Endt

Ja då e eg ferige me første klasse av media. Det har vore eit utroligt kjekt år der eg har lært så mykje, det som har vært kjekkast er vell dei to gangene eg lagte app, når eg har hatt fashion og emballasjedesign, og generelt grafisk. Eg er super fornøgd med klassen eg kom i, eg følte me passa veldig godt saman og det kjem til å bli trist å ikkje gå med dei neste år. Eg gleder meg sjølvsagt til neste år og kva eg kjem til å få oppleve og lære der. Åsmund har vært ein fantastisk lærer, og er veldig glad for at det er han eg fekk. Eg håpe alle i 1MFB får det fint framæve og glede meg te å avslutta for skikkeligt i mårå!

20150618_124318

Leave a Reply

