Journalist og TV- Produsent

Hei! I dag byrja me med tv- produksjonen, me blei delt i to, ni personar på kvar gruppe. Me var ganske raskt enig om kva alle ville vere så ordning med gruppene gjekk raskt og smertefritt!

Namn Før Under
Einar Kameramann Biletemiksar
Helene Scenografi Script/Lyd
Elin Journalist Programleiar
Silje Grafiskish Programledar
Marcus Scenografi Kamera
Runar Kamera Lys
Marie Journalist TV- Produsent og teknisk leiar
Solfrid Grafisk Kamera
Øystein Spennende rolle Kamera

Så eg blei altså Journalist og TV-Produsent. Journalist Ein journalist er eit yrke som samlar innformasjon om ulike temaer for så å videformidle den informasjonen  til befolkningen, ofte i ein slik måte eller medium slik at befolkningen kan forstå det. Det finnes mange ulike journalistar, i dette tilfellet skal eg vere ein tv- journalist, eller video journalist. Det innebarer at eg må gjøre reaserch og forberede meg på sakene eg skal gjere, med å lese meg opp på det samt skrive spørsmål og liknande. Så må eg foreta intervjuet, ofte har eg da med meg ein kameramann  å gjer det foran kamera. Eg skal også kanskje gjere voice over eller andre slike ting. TV- produsent Ein tv-produsent er basically ein person som går oppi andre sine jobber og passer på at dei gjer den, ein produsent har også ansvar for ting som dette: planlegging, budsjettering, bemanning og daglig drift av en produksjon. Produsenten fungerer ofte som en redaktør, og har derved siste ord i de fleste innholdsmessige avgjørelser. I dette tilfellet skal jo eg sjølvsagt ikkje halde på med budsjettering, men å vere ein ledande rolle i planlegginga, bemanning og produksjonen kjem til å vere ein stor del av jobben min, eg har også tenkt å gå gjennom alle dei andre sine roller slik at eg veit at eg veit cirka kva dei skal gjere også. Eg har også fått jobben som teknisk leiar som er å passe på at alt sikkerheten er bra og at me ikkje får nokon tekniske problemer

Leave a Reply

