Eit lite lagringsmysterium

Hei! Tenkte at eg berre kunne nemne noko litt merkelig som har skjedd fleire ganger gjennom dette prosjektet. Eg gjer ulike endringar i illustrator, også avslutter eg, når eg kjem tilbake så er ikkje endringane mine der og eg aner ikkje kvifor dei ikkje har blitt lagra, ein ting som har skjedd minst tre av desse gangene er at det har skjedd når eg har eksportert filen som PDF også, så eg er temmeleg sikker på at det er her problemet er, men eg skjønner ikkje heilt kvifor det ikkje lagrer endringene mine permenant… hmm, merkelig

*Seinare*

Eg har funne ut kva som var problemet! Eg er jo ikkje så vant med illustrator, å sidan nesten alle programmene til Adobe orginalt ikkje var adobe sin, men blei kjøpt av dei så er dei ulike programmene litt annerleides, noko som skaper frustrasjoner når du heile tida gløymer ut kva snarvei som er til kva program, dette gjelder også når det kjem til forskjellen mellom å eksportere og lagre det som, forskjellen er jo at når du lagrer det som noko så blir dokumetet om til det namnet og fila, mens når du eksporterer det så blir det eit heilt nytt dokument. Eg er vant med inDesign der du må eksportere alt, i Illustrator så må du lagre som, når du skal lage det om til eit PDF, så eg har da altså jobbet i feil dokument, i PFDen, i staden for AIen, jaja, fant i alle fall ut problemet.

Leave a Reply

