Kvalitetsikring

Hei! I dag hadde eg faktisk planar om å skrive eit innlegg om kva eg har gjort for å kvalitetsikre produktet mitt, å tilfeldigvis så sa Åsmund at alle måtte gjere det nå, tykkjer alltid at det er løye når slike ting skjer. Eg har ikkje så veldig mykje “Bevis” på ulike ting eg har gjort for å kvalitetsikre det, men eg har litt som eg tenkte eg kunne snakke litt om. kvalitetsikring er enormt viktig. Grunnen til at det er viktig er jo veldig mange, men for å nemne eit par så er det jo at du som grafisk designer kan bli “blind”, altså at du ikkje ser feilene i designet på grunn av at du har blitt så veldig glad i det ( har skjedd med meg ein del) det kan også vere at du rett og slett har tatt feil når det kjem til kva målgruppa meiner, det kan vere at det du trur appelerer til den målgruppa ikkje gjer det i det heile tatt, einaste måten å finne det ut på er rett og slett å finne målgruppa di å spør dei, det er veldig irriterende når du plutselig finner ut at du har gått heil feil retning, men slik er det berre. Ein anna ting som er viktig med kvalitetsikring er å sjekke produktet, altså ta det i bruk, skrive ut det du jobber med for å sjekke at alt funker, da forhindrer du å få ein boks som er for stor/liten, eller at skrift/bileter og likande på sjølve boksen er for stor/liten.

Eg har berre eksempler på kvalitetsikring frå emballasjen for eg har ikkje byrja så mykje på etiketten. Aller først tenkte eg å byrje med logoen: Eg hadde jo ein arbeidstittel til å byrje med, Gream, detta tykkja eg først var ein heilt greit ide. og etter ei stund byrja eg å like den meir og meir. Eg lagte også ein arbeidskisse av korleis eg ville at logoen skulle vere, som eg nemte på bloggen her. Skjermbilde 2015-05-08 kl. 08.30.44

Når eg kom på skulen etter å ha vært sjuk spurte eg Åsmund med ein gang om han kunne sjå over det eg hadde gjort til nå, eg tenkte at det var best å få klarsignal før eg fortsatte å jobbe, noko eg er veldig glad for at eg gjorde, på grunn av at han fann ein del feil med den. Det var sjølvsagt litt trist, men veldig glad for at me fann det ut såpass tidlig i prosessen. Så namnet blei vraka, samt design ideen min. Og som dykk veit så endte eg med å bruke TREE og denne logoen her

Skjermbilde 2015-05-08 kl. 08.22.31

Så er det over til designet på emballasjen. Min orginale ide var at heile bakgrunnen skulle vere grønn, og at teksten skulle vere kvit. Etter å ha snakka med medelever og litt Åsmund, å vist litt inspirasjonsbileter til dei så var dei også enig om at eg burde endre ideen min, så da tok eg jo å fokuserte på dette inspirasjonsbilete Skjermbilde 2015-04-27 kl. 17.43.49

Når eg hadde laga arbeidskissa så tok eg å skreiv den ut og tok den med til skulen. Eg tok da å viste den til Åsmund og Solfrid også sa dei det dei meinte her er to ting som eg har “bevis” på at eg endra

Akuratt nå er botten min slik

Skjermbilde 2015-05-08 kl. 08.22.14

Altså tydlig ikkje bra, du merker at det er mykje som manglar. Eg viste det til mor mi å hu var også enig, eg gjekk da på badet og fann to kremer som eg såg botten på, dei ser slike ut

Min plan nå er å prøve å gjer den liknande som dette.

Leave a Reply

