Logoen idearbeid

Hei, nå held eg på med idearbeidet til logoen. Eg held på å tekne veldig mange thumbnails i håp om plutselig få ein veldig god ide, for så å kunne lage ein arbeidstekning av ein av dei. Til nå trur eg at eg vil lage ein logo som ikkje har serifer, altså sans serif, og med tjukke bokstaver. Eg er usikker på kor mykje eg skal gjere ut av den, men eg lener nå mot å lage den veldig enkel.

Illustrasjonen av treet er på ein måte ein del av logoen, men problemet med den er at den er ikkje så veldig bra, logo messig. Ein logo skal kunne fungere i svart og kvitt, samt i farger. Den må vere enkel å tekne, samt fungere og skalere den ned og opp. Det går ikkje heilt med denne. Dersom den er i svart og kvitt så ser ein ikkje tydlig kor bladene er, sjølv om det kunne nok fungert litt. Det tar også ein smule lang tid å tekne den. Og ja det går jo an å skalere den stor og liten, men det er vel ein av dei få tingene som fungerer.

Tree

*Seinare*

Okei, nå har eg tekna mange thumbnails, så valte eg tre thunmbnails som eg såg ekstra på.

Her er alle dei ulike thumbnailene
Her er alle dei ulike thumbnailene
Her er dei tre thumbnailene eg valte å sjå ekstra på
Her er dei tre thumbnailene eg valte å sjå ekstra på

Etter at eg har sett på dei ei stund så trur eg at eg har bestemt meg for å gjere noko enkelt, altså velje thumbnail 1. Eg trur at dersom eg skal gjer nummer tre så blir det for mykje, å sidan det er ein krem så føler eg at det ikkje trenger å ha så veldig mykje fancy pantsy, spesielt når eg allereie har tre illustrasjonen i tillegg. Eg skal derfor nå byrje å fortsette jobbinga med thumbnail ein.

*Seinare*

Her er arbeidskissa, eg har tekna den i brun, men eg er litt usikker om eg skal la den vere i  svart, har ikkje heilt bestemt meg enda.

20150502_222454

*Seinare*

Nå har eg sett litt på ulike fonter. Eg gjekk innpå Dafont, der har dei ein kategori som heiter “Basic” og så kan ein gå innpå å velje sans serif. Eg har nå gjort det å valt ut dei eg likte best, eg fann tolv fontar som eg likte best. Her er dei

Skjermbilde 2015-05-02 kl. 22.00.09

Eg trur at eg likar Fantastique,Consance og Imelda best av desse. Fantastique og Constance er jo temmelig like, men Imelda blir heilt ulik igjen. Eg likte veldig godt R-en i Imelda, men er litt usikker om den passer heilt inn.. hmm..

*Seinare*

Eg har gått for Fantastique! Det er den eg tykkjar passar aller best, så nå skal eg jobbe meir på den i Illustrator.

Leave a Reply

