Funnet namnet på kremen! (Forhåpninsvis)

Etter mykje frustrasjon og tenking trur eg at eg har funne ut kva eg skal kalle kremen min! Eg kom plutselig på at eg kunne jo ha ein forkortelse, i staden for eit ord. Etter at eg kom på dette starta eg med å tenke på mange ulike forkortelser, SECS var ein av dei, sidan det lydar som sex. Eg tenkte også på mmm, men det hadde jo ikkje passa uansett sidan me ikkje spiser kremen. Eg fortsatte å tenkte på ulike kombinasjoner av bokstaver, og kva dei ulike forkortelsane kunne vere, så kom eg på TREE. Ein del av designet mitt er jo eit tre, og i tillegg hadde eg tenkt å ha ein anmerkelse på designet der det stod at dersom du kjøpte kremen så kom tre kroner til å bli donert til regnskogen. Så eg har derfor bestemt å kalla kremen for TREE. Nå kjem eit nytt problem, med å finne ut kva det står for.. eg har tenkt på “The Right Effective Evolution” men det er jo temmelig random, så trur ikkje det. Jaja, får tenkje litt meir på det, men frå nå av kaller eg den i alle fall for tree. Nå kan eg skikkelig byrje med å lage designet mitt! Dette blir kjekt

Leave a Reply

