Idearbeid designet (LO Emballasjedesign)

Som eg sa i det forgje innlegget mitt ( eller var det det før det?) så er planen min at emballasjen skal ha grønn bakrunn, med kvit tekst. Logoen har eg snakka om i forgje innlegg. Alt anna utanom logoen skal vere i ein font som er nokon i den duren som Edmondsans, Abraham Lincoln og Liberator er, kan vere at eg brukar ein av dei, eg får eigentlig berre sjå

Skisser, tre ulike thumbnails

Så i oppdraget så stod det at eg skulle lage tre thumbnails, eg er jo som alle veit elendig til å tekne, men eg har da gjort det, med varierende utfall. Eg har laga tre for sjølve boksen, og tre for beholderen. Eg skal ikkje kalle kremen for Gream, men kjem til å bruke den akuratt nå, for eg har ikkje noko betre

Den eg likar best akuratt nå er den med treet på korken, og den første ideen på pakken

Leave a Reply

