Logo idearbeid (LO Emballasjedesign)

Som sagt så er arbeidstittelen på kremen min kalla Gream. Eg tenker at logoen skal vere kvit, og vere litt sånt kremete, dersom du skjønn kva eg meiner

Litt son som denne, men ein del tjukkare og i kvit
Litt son som denne, men ein del tjukkare og i kvit

Eg har sett litt på dafont ,å vurderer kanskje å bruke ein av desse. Må prøve meg litt rundt

Nå har eg kjapt gått i illustrator å prøvt dei to ulike ut, eg trur at eg kanskje kjem til å gå for Creamy butter, for den er mest leselig, og ser mest kremete ut

Skjermbilde 2015-04-27 kl. 19.13.42

Eg tenker at eg høyrer kva Åsmund seier på torsdag, og når eg har funne ut kva eg skal bruke så byrjar eg skikkelig å lage logoen. Me leading, kearning og alt det der

Leave a Reply

