Idearbeid til Label design

Hei! I dag var eg sjuk, men nå byrjar eg å bli betre! Snille Elin tok å sende meg læringsoppdraget så eg tenkte eg kunne byrje litt nå! Eg har lest forelesningene dei andre fekk på skulen i dag, og har allereie litt idear til korleis eg skal gjer dette!

Først: Inspirasjon

Andre ting som ikkje er grønt, må vell ha litt av det også

I følge læringsoppdraget så er målgruppa “er unge, moderne, samfunn-og miljøbevisste, gutar og jenter frå storbyen, på verdensbasis” når eg leste dette så kom eg med ein gang på ein idé som eg tykkjer passer veldig bra! Som du kanskje marka i inspirasjonen min så vil eg at det skal føles miljøvennlig, eg vil derfor lage ein emballasje som er mint grønn (ish, lys grønnfarge jaffal) med kvit tekst.Eg vil at den skal vere grønn på grunn av at det skal signalisere at dette er ein miljøvennlig krem og emballasje.  Alt skal vere veldig stilreint eg likar Edmondsans, Abraham Lincoln og Liberator fontane som var i PP-en til Kjartan, så tenker kanskje noko i den duren. Siden målgruppa er samfunn- og miljøbevisst tenker eg å ha ein liten “merk” på emballasjen, der det står noko i denne duren ” Når du kjøper denne kremen går 2 kroner til å redde regnskogen, emballasjen er også 100% resirkulerbar og miljøvennlig”

Namneideer

Eg er litt usikker på kva eg skal kalle kremen, men har ein idee nå, tenker at eg skal forløpig kalle den det, også dersom eg kjem på noko betre så bytter eg da

“Gream” ( blanding av green og cream)

Leave a Reply

