Split bilete

Hei, her er bilete mitt som eg har levert som eg har brukt lysoppsettet Split på

Ferdig

Her er orginalen

1

Her er ein illustrasjon av mitt lysoppsett

Split
Split

Her ser dykk også lysoppsettet i “røynda”

Her er split oppsettet
Her er split oppsettet

Eg likte veldig godt dette lysoppsettet, det opplyste modellen veldig fint og bilete blei veldig bra.

Kontrast:

Det er god kontrast mellom bakgrunnen og objektet. Sminken som er rødlig og lilla er ein god kontrast mellom det meir gulaktige håret og huden til personen.

Enheit:

Det er ikkje så mykje enheit i bilete, men det er positivt på grunn av at dersom det hadde vært for mykje enheit hadde det raskt blitt kjedeligt å sjå på. Det er litt farge enheit, rødlige toner går igjen, det gjer også gule toner.

Bevegelse:

Det første som fangar blikket ditt er augo som ser direkte på deg, deretter vandrer blikket nedover til dei rosa lippene og handa.

Balanse:

Personen er temmeleg midt i bilete, som skapar balanse. Augenskyggen er ikkje heilt likt noko som skaper litt ubalanse, håret er også ubalansert ved at lyset faller på den eine sida og derfor blir fargen på håret naturligvis delt.

Leave a Reply

