Paramount bilete

Hei, her er bilete mitt som eg har levert som eg har brukt lysoppsettet Paramount på

Ferdig

Og her er orginalen

Bruka

Her er ein illustrasjon av mitt lysoppsett

Paramount
Paramount

Her ser dykk også lysoppsettet i “røynda”

Key og fill lysene som er med i Paramount
Key og fill lysene som er med i Paramount

Kontrast:

I dette bilete er det litt dårligere kontrast enn i dei andre bileta, her er det veldig mykje rosa, båe i bakgrunnen og på personen, men likevel så går ikkje personen heilt inn i bakgrunnen. Håret og den svarte jakka er gode kontraster mot alt det rosa og “søte” i bilete

Enheit:

Det er garantert farge enheit her, som eg sa over så er det mykje rosa som går igjen.

Bevegelse:

Det første som fangar blikket ditt er andlete hennar, så følger du blikket hennes og ned til armen, så ser du resten av kroppen.

Balanse:

Det er grei balanse i dette bilete. Det kunne ha vært litt meir luft, spesielt på den sida modellen er vent mot, men men.

Leave a Reply

