Etterligning bilete

Hei, her er bilete mitt som eg skulle etterlikne, og så resultatet

Orginalen var slik

_MG_0597

Eg tykkjer at det blei temmeleg likt, men var ein del som ikkje blei likt også diverre. Det plaga meg veldig at andletet hennar ikkje kom fram skikkelig, ser ut som at det er noko over det, men sjølv om eg prøvte ganske mykje å gjer det betre så klarte eg det ikkje, så eg gav rett og slett opp, hehe. Eg fekk heller ikkje skikkelig til lyset, når me var i studio fekk eg hjelp av Lene til å ha eit temmelig skarpt lys der, men det kom aldri skikkelig fram.

Leave a Reply

