Adobe Camera Raw: Using the White Balance tool

Hei! Eg har sitt korleis du kan endre kvitbalansen i raw, det var tre ulike måter å gjere dette på

Skjermbilde 2015-04-17 kl. 10.56.57

Den første måten var å endre på innstillingen “white balance” i dette tillfellet fann eg ut at eg likte Tyngset best

Skjermbilde 2015-04-17 kl. 10.57.46

Den andre måten var å endre sjølv tempraturen og tint innstillingane, slik kunne eg endre om det skulle vere varmere eller kallere, og korleis fargen skulle vere.

Skjermbilde 2015-04-17 kl. 11.00.18

Den siste måten var å trykke på “i”, da kom eyedrop toolet, så kunne eg enkelt trykke rundt omkring i bilete, da endra kvitbalansen seg, eg prøvdte mange ulike stadar, men fann ut til slutt at det blei sjåande best ut når eg trykka på tre bakrunnen

Skjermbilde 2015-04-17 kl. 10.58.41

Eg likar aller best å gjer dt første altarnativet, å så ta å endre ein smule på varmen å slikt nedanfor etterpå.

D

Leave a Reply

