Lys

Hei! I dag har eg ikkje så mykje å gjere derfor tenkte eg at eg kunne lære litt meir om lyssettinger. Eg såg filmen som eg lånte på skulen, “studio portrait lighting” å angrer veldig, ekstremt kjedelig og mista fokuset heile tida, lærte ingenting av den, men men. Noko eg lærte derimot var etterpå, når eg leste tinga Åsmund hadde lagt ut på its, det var faktisk litt nyttig

Blitz

Skjermbilde 2015-04-12 kl. 16.19.11

Her lærte eg at det er nyttig og vende den eksterne blitzen mot veggen eller taket, i staden for direkte mot personen. Dette var på grunn av at det blei stygge skygger og slikt dersom du har blitzen direkte mot den. Ein anna ting eg lærte var at når du bruker blitz ute så er det smart å ha rask lukkertid. Det stod også at det var smart å bruke fleire eksterne blitzer for å få betre bileter.

Eg har også brukt denne sida http://www.sekonic.com/whatisyourspecialty/photographer/articles/the-five-basic-portrait-lighting-setups.aspx. Og tatt å skrevet ned og tegnet det der står, på norsk.

Eg trur eg har bestemt meg for å ta profile lighting og split lighting oppsettet, samt oppsettet til den andre ideen min om å ta bilete av modellen frå beina, der eg har lyset bak hovudet og på sida.

Leave a Reply

