Mine bileter frå i går

Hei! Nå har eg gått gjennom MANGE bileterå funne dei eg vil bruke

The kiss

Her skal du ha den lengst muligaste breddevidden muleg å ta bilete av to personer som står eit stykke borte frå kvarandre, så lener dei seg mot kvarandre, slik at det ser ut som dei kyssar, slik såg mitt ut

The long exposure pan

Her gjer du ved bruk av lang lukkertid eit bilete med blurry bakgrunn og temmeleg fokusert person, du panarerer slik at kamera følger når personen springer, men bakrunnen forandrer seg.

Fast

The crazy cropped picture

Her har eg tatt eit bilete av mitt forgje fotoprosjekt, eigeprosjektet, som er liknande dette, også har eg tatt to ulike utsnitt som eg tykkjar var litt kule

Her er oginalen

Orginal crazy crop

Og her er dei to ulike utsnitta

Catwalk bileta ( før og etter dersom dei er redigert

Her er dei bileta som blei best som eg tok på catwalken, eg har redigert litt på dei, og croppa dei ein smule

1

2

3

Leave a Reply

