Start på Fashion LO

Hei! Da skal me byrje med Fashion vekene, gleder meg veldig, dette blir kjekt!

Her er fire inspirasjonssider med fashion, eg er veldig glad i gammeldags design, med moderne stikk, så eg liker godt vintage og steam punk stilen.

https://www.flickr.com/photos/irisabout/

Skjermbilde 2015-04-09 kl. 09.13.46

http://anastasijafasij.blogspot.no

Skjermbilde 2015-04-09 kl. 09.06.04

http://www.abhishekkhorgade.com/portfolio/cruel-elegance/

Skjermbilde 2015-04-09 kl. 09.25.06

http://www.eavintageshop.com

Skjermbilde 2015-04-09 kl. 09.24.04

Øyeblikksbileter

Her har eg tre litt ulike øyeblikksbileter, to av desse er ikkje skikkelig fashion bileter, men eg rekker ikkje heilt å endre det nå. Men eg likte bileta veldig godt, spesielt den med modellen som akuratt held på å dette

Kreativ lysbileter

Desse tykkjar eg var veldig kule, spesielt det bilete der lyset kjem frå kjolen.

Bileter som er photoshop manipulert

Her er det ganske tydleg at photoshop har vært involvert, eg tenkte å ha minst et typisk fashion perfekt photoshoppa look, også eit litt kreativt, åsså slengte eg på med eit til litt sånt typisk.

Bileter med ulike perspektiv

Desse perspektivene tykkja eg var kule, det bilete i midten kan vell egentligt ikkje kalles så veldig kreativt når det kjem til perspektiv, men det var veldig kult og vell, det er jo eit perspektiv.

Bileter med kreativ beskjæring

Her er eit par beskjærings bileter, tykkjer egentlig ikkje at det blei så kreativt som eg hadde håpt på, men fann ikkje noko som var betre.

lace-and-locks-petite-fashion-blogger-peach-full-skirt-05 tumblr_m3x1pbCJ2y1rnwamw flower

Leave a Reply

