Animasjon – Opptatering

Hei! Ser at eg har gløymt å legge ut storyboard, produktbeskrivelse og likande så da gjer eg det nå. Aller først vil eg berre nemne at eg ser nå at eg la ut feil video på bloggen forgje veke, det er absolutt ikkje slik eg hadde tenkt å filme, trur det var ein true decetive eller noko intro eg la ut, det er denne eg meinte.

Her er også storyboarde, som dykk kan sjå så har eg kryssa ut den eine ruta, det er på grunn av at når eg filma fekk eg ikkje muligheita til å filme den scenen, men eg trur at alt anna er temmeleg likt. Du kan også sjå at tegningane ikkje er verdas beste, det er noko eg absolutt ikkje prioterer når eg tegnar storyboard, jaja. Eg hadde også litt ekstra plass igjen på den siste siden av storyboardet så da teikna eg litt korleis eg hadde tenkt å lage artiklene mine, var litt usikker om det gjekk på storyboard eller om det var noko som gjekk under effekter.. jaja tok det i alle fall med, men for ordens skyld så skal ikkje artiklene vere på slutten som vist i storyboardet, men kome inn midt i dei ulike klippa, eg veit ikkje når det passar best, å korleis eg skal ordne det skikkeligt derfor valte eg å ta dei heilt på slutten berre for å vise akuratt nå

20150323_215227 20150323_215614

Beskrivelse av vignetten:

Eg skal lage ein vignett til ein TV2 serie som heiter “På Flykt”, serien handlar om ei 17 år gammal jente som blir mistenkt for å ha drept moren sin, i frykt for å bli pågrepet rømmer ho, meir finn ein ikkje ut gjennom vignetten. Ideen min er å bruke meg sjølv, eller ei anna å filme ho/meg bakfra mens ho pakkar, ser ut frå bilvindauget, ser ut flyvindauget, ser ut togvidauget, og når ho går i mengda, heilt til slutt kjem ho til å stå midt i bilete mens folk går forbi ho, ho stirrar rett i kamera. Alt er speeda opp så det skal gå raskt. I tillegg til det så skal det dukke opp bileter av digital avisutklupp, om at ein person er drept og at dattera er mistenkt og forsvunne.

Eg har også laga ein slags Animatic, men i staden for at det er bileter av storyboardet med kamera røyslane har eg laga ein film om korleis eg ser for meg at filmen skal sjå ut, berre utan all fancy pantsy effekter som eg må legge på i after effects

Eg kan vell også nemne kva eg har gjort i dag, eg har lest i MED boka, redigert pittelitt på filmen, hatt elevsamtale, videre skal eg ta filmen til after effects å prøve å legge på animasjonene som eg ser for meg, eg har også lyst å sjå på tv2 vignett/reklame snutter, men eg finner det ikkje på internett, så ser ut til at eg må gjer det på den “gammeldagse” måten å ikkje spole over reklamen når eg ser på tv.

Leave a Reply

