Planlegging av animasjonen

Heisann! I dag har eg byrja å arbeide på korleis eg skal gjer prosjektet mitt, eg er veldig stressa sidan eg har mista så mange timer, og skal miste to dager til, så blir spennende å sjå om eg blir ferdig. Sidan eg skal ut å reise i morgon tenkte eg at det var ein muligheit å filme litt som eg ellers ikkje kan, så eg tenker at eg skal lage ein vignett til ein tv serie som eg kallar for noko som ” på flykt” eg har gått gjennom mange vignetter og har funne ein som ligner litt på korleis eg vil gjere det, eg veldig annerleides, men samstundes litt likt

Eg har også sitt litt på musikken, er fortsatt usikker på kva eg skal bruke, men likte denne, tenkte at den kanskje kunne passe litt

Så nå håpar eg berre at filminga blir bra slik at eg kan bruke båe mandagen og fredagen på intensiv redigering

Leave a Reply

