Endring av font valg i siste liten

Hei, rett før eg skulle levere i går såg eg at fonten eg hadde brukt (Didot) blei veldig vanskeleg å lese, derfor måtte eg finne ein ny font eg kunne bruke. Eg tykkjer det alltid er veldig vanskeleg sidan det er så mykje å tenkje på, også er det jo vanskeleg. Eg vil ikkje ha ein heilt standard font, men eg kan jo heller ikkje ha ein veldig spesiell og distraherende. Eg prøvde først med fonten Carbot, men den er veldig tynn å sjølv om det blei fint så blei det veldig likt, eg fann derfor etter å ha leita ei stund Bodoni, eg likte betre Carbot fonten aleine, men eg trur at Bodoni fonten passar betre. Så derfor har eg landa ned på å bruke den.

Kva font

Leave a Reply

