AIDA i magasin framsida mi

Eit av dei andre måla mine var å bruke AIDA i designet mitt, eg hadde gløymt ut at eg skulle skrive akuratt dette, så eg gjer det veldig fort nå.

Attention

Det første som fangar oppmarksamheita til den som ser på magasinet er “Livet som modell” eller tittelen ” Mote på nynorsk” dette er på grunn av at dei er i ein skarp rosa farge, og er størst.

Interest

Eg har brukt ei ung, nokså fin jente på framsida, det skaper interresse, samt det er nyttige tips og sladder som gjer at folk blir interresert

Desire

Du får lyst til å kjøpe den på grunn av alle lovnadane eg nemner i Action, det er spreke farger å modellen stirrer djupt inn i kamera, noko som gjer at mange ønsker også å vere modell, å vere like glad som du blir av dei rosa fargane mine.

Action

Bladet skriker at du bør ta å kjøpe det, det står mange ulike ting på framsida for å lokke personen til å kjøpe bladet, som for eksempel lovnaden om å vise heile 20 kjolar til fest, og ti vår kjolar gjer at mange blir interresert i å kjøpe. Det er også litt sladder involvert, eg nemner ein modell som har fått seg ei ny kjereste, for dei mest mote interreserte veit dei at denne modellen er lesbisk, og det gjer at mange vil sjekke ut kven det er.

Leave a Reply

