Torsdag 5.mars

Hei! I dag har eg hovudsakeleg jobba med magasinet, i tillegg til å ha gjort litt små endringer på bilete. Eg var litt små fortvila på mandag over magasinet, for eg visste ikkje heilt korleis eg skulle gjere det, men nå går det garantert i rett retning, og det ser berre betre og betre ut. Eg tykkjer at det er ein smule vanskeleg å finne ut kor mykje eg skal ha på framsida, ein viktig design regel er jo å ha det så enkelt så mykje, å ikkje ha det rotete. Men mange magasiner pleier jo å vere litt rotete, så eg får egentlig sjå.

Eg er veldig usikker på om eg skal på skulen i morgen eller ikkje, grunna Norwegien er teite og ikkje snille, så kan vere eg må sitte på ein buss heile dagen. Derfor prøver eg å spør mest mulig i dag slik at det ikkje er så mykje eg lurar på når eg er aleine.

Eg har brukt den rosa fargen på magasinet på grunn av at leppene på bilete er den fargen, du blir også glad og gira når du ser rosa fargen

Eg fekk også ein hau med magasiner av Vibeke, det tykkjar eg er veldig kjekt på grunn av at da fekk eg sjå korleis dei gjor det, kva fonter, farge kombinasjoner dei bruker og liknande

20150305_130606

Leave a Reply

