Egent prosjekt

Heisann! I dag byrja me litt forsinka med egen prosjekte vårt, eg fann allereie ut på søndag kva eg ville å var eigentleg klar til å ta bilete på mandag, men siden eksamenen kom blei det forsinka. Eg tar bilete i morgon til magasinet min.

Eg er veldig usikker på korleis eg vil gjer det med magasinet. Eg vil enten lage eit typisk fashion blad, eller så vil eg lage eit slags aktivist blad, der det er før og etter bilete av fashion bilete mitt, er fortsatt litt usikker. Har helst lyst å lage den siste, men det kan vere veldig vanskeleg å få til… så eg er usikker.

Eg hadde egentligt planer om å ta bilete i dag, hadde booka studio å slikt, men rett før det var min tur så fann eg ut at eg burde vere litt meir forberedt, så eg satt meg ned med eit bilete eg hadde tatt før i studio å prøvde meg litt fram, Lene “sminka” det bilde for å sjekke kva eg burde sminke i morgen å kva eg kunne lære å gjere i photoshop. Eg har også gått litt gjennom bilder for å sjå korleis eg skal gjer det i morgen med bilete, skal eg berre ta eit bilete rett fram? Skal eg posere skikkelig? Skal eg ligge? Eg får egentlig sjå korleis eg gjer det, eg har i allefall lyst til å vise mest mulig, slik at eg kan redigere mest mulig slik at det skal bli litt ekstremt. Eg har jo egentligt lyst å få det til å bli liksom eit slags kritisk syn på slike ting, men eg byrjar egentligt å gå litt meir i mote magasin retningen, for eg har søkt rundt omkring etter å finne ein liknande idé som meg, med det aktivist bladet, men det einaste som kjem opp er berre “Time” magasinet, så ja får egentligt sjå korleis eg gjer det, som sagt, veldig usikker.

Eg har enda ikkje fått skreve checkpoints eller måla, for eg satt meg fast temmeleg fort, å Åsmund har hatt det litt travelt, så det har ikkje blitt min tur enda. Men eg rekner med at det ordner seg!

Så ja trur det blir noko i denne retningen

2011-10-Fashion-Magazine-COVERW-Magazine-Cover-April-2014-Amanda-Seyfried-b-0021816

Dette er liksom slik det nærmeste eg finn aktivist

time_cover_ethan_breastfeeding_thumb_180x240

Også heilt til slutt, litt av det eg har gjort i dag!

Skjermbilde 2015-02-23 kl. 09.55.12 Skjermbilde 2015-02-26 kl. 14.50.34 Skjermbilde 2015-02-26 kl. 14.51.52

Leave a Reply

