App dag! Mondag

Hei! I dag byrja me på appen oppgava vår, heilt grei oppgave eg trur blir temmeleg kjekt. Me får også ha Magnar som lærer som blir litt kjekt å få variasjon. Eg tenkte først på å enten ha ein app som samla all daglig info, timeplanen din, alarmen din, huskeliste, kalenderen osv. Eg vurderte også å lage ein app der du kunne sile nyheter, altså at dersom du ikkje bryr deg om fotball, så kan du velge dei katagoriene du ville få nyheter frå, kjendis stoff for eksempel, å da hadde det komet nyheter frå det. Men eg kom på at eg heller ville prøve å lage ein lokalvalg app, der du fekk info om det og slikt. Eg hadde lyst til dette på grunn av at da kunne eg bruke egne bileter og ting eg hadde frå før av, og samtidigt gjere noko nytt.

Skjermbilde 2015-02-02 kl. 14.17.18 Skjermbilde 2015-02-02 kl. 14.17.25 Skjermbilde 2015-02-02 kl. 14.17.34 Skjermbilde 2015-02-02 kl. 14.18.18

Eg dro litt tidligere i dag på grunn av at eg skulle på redaksjonsmøte, eg hadde også med meg Ingvar på dette redaksonsmøte(bilde kjem) Marcus i den andre klassen og Elin frå min skulle egentligt også vere med, men dei kunne ikkje

Leave a Reply

