Siste dagen, dag 10!

Hei! I dag var det det den siste dagen med filmprosjektet vårt, dette har me da haldt på med i tre veker, noko eg tykkjer har vært veldig kjekt. Å overraskande nok har det vært kjempe kjekt å jobbe i gruppe, noko det nesten aldri er, så det var jo kjempe kjekt! Eg blei eigentleg ferdig med båe refleksjonen og filmen i går, men eg gjor litt små justeringer i dag før eg leverte den. Etter det så hadde me ein it´s learning test, egentligt er eg veldig fornøgd med karekteren eg fekk, men eg blei ekstremt iritert over ein pitte liten fille feil der eg ikkje heilt fulgte med, jaja slik er det. Det kjem til å kjeme eit innlegg til om film prosjektet før eg er heilt ferdig med det, det kjem eg til å legge ut i morgon

Leave a Reply

