Dag 8

Hei! I går hadde me tre timer med media, å da tok eg sjølvsagt å filma. Eg eksporterte først den første versjonen av filmen min slik at eg er garanert å ikkje miste noko dersom eg ønskjer å bruke den likevel. Så etter sterk oppfordring frå Åsmund så fann eg ein ny musikk til kampscenen min, eg har piano gjennom heile filmen, og derfor ville eg gjerne at eg skulle ha piano der også, sjølv om det var ein anna melodi. Åsmund hjalp meg litt med å finne ny musikk, og eg leita litt sjøl, men etter ei stund fann eg ut at eg likte den aller første sangen me hørte. Så denna her skal eg bruke

Eg har også gjort ein del andre endringer som Åsmund anbefalte. Eg likte veldig godt den forgje ideen mi. , så det er litt hardt å endre det, men eg skjønner kvifor denne her kanskje er betre,  frå perspektive til ein person som ikkje er involvert frå før av

Leave a Reply

