PTF 2. Desember

Hei! I dag starta me dagen med at Vibeke hadde ein forelesning for oss, eg angra litt på at eg ikkje kjempa for at eg kunne notere, for eg tykkjer alltid at eg får ting betre med meg da, men men. Når me var ferdig med forelsesningen samla grafisk seg for å fortsette på øvningsoppgava vår, eg oppdaga kjapt at den oppgava hadde blitt endra, til min skuffelse. Den forgje oppgava var å lage ein brosjyre, og eg hadde allereie kome ganske langt på tutorialen og gleda meg til å prøve dette, men eg får nok gjer det ein anna gang heller. Den nye oppgava var i tre deler, først skal me lage ein plakat, slagord og aktivisere målgruppa vår, der me tok fram ulike natur aktiviteter for ungdom. Eg hadde store problemer med dette, eg veit ikkje heilt kvifor, men eg  klarte i alle fall ikkje heilt å byrje på ei stund. Eg prøvte mange ting veldig halvthjertlig og slettet det igjen, så bestemte eg meg for at eg skulle finne fram scetch boka mi og halde på litt me den, og at det kom til å få fram inspirasjonen. Eg kan vell ikkje heilt sei at eg fekk så mykje ut av det, eller eg fann fram til ideen min, og fann eit par nye bileter eg ville bruke. Men eg sliter fortsatt med slagordet, jaja. Den andre delen av oppgava var og bruke plakaten og lage eit facebook banner ut av det, dette må eg da byrje på neste tirsdag Den tredje delen er å lage animert reklame, me kan velge mellom å lage ein GIF eller Cinemagraph, det høyres litt spennande ut å prøve meg på Cinemagraphen, men eg får sjå når eg kjem så langt

Leave a Reply

