Dag 7

I dag brukte me dei to første media timane på å filme, me fekk litt små problemer, men alt gjekk egentligt veldig bra.

Når me var ferdig med det så var det tilbake til å redigere, eg er egentligt ferdig med redigeringen, men har problemer med musikken, på grunn av at eg kutter i den og får det ikkje heilt til å passe, på dette tidspunktet vurderer eg å drite i det, på grunn av at eg trur ikkje eg kjem til å klare å få dei til å passe skikkeligt uansett, og eg vil verkeleg ikkje bytte sang, på grunn av at eg er veldig fornøgd med sangen og korleis den er i ulike scenar.

Leave a Reply

