Ein til grunn til kvifor eg ikkje bør ha blogg

Heisann, da kom eg på at eg har gløymt ut å skreve blogg inlegg om redaksjonsmøtene nå i vekesvis, eg tenker eg skal gjer det kvar gang eg er på veg til det med bussen, og gløymer det kvar gang. Eg er verkelig elendig til å ha blogg, jaja.

Eg trur at eg har hatt tre møter nå til samens som eg har gløymt ut å skrive om. Det eine hadde me pizza og me fekk tatt bileter til ung sidene, eg blei litt misfornøgd med mitt fordi eg tykkjer eg ser veldig sint ut, men men. Me tok også eit veldig koseleg gruppebilete. Eg er usikker om eg har nemnt det før, men ein ting som me har gjort nå for å prøve og gjere oss litt kjent blandt ungdom er og lage ei like side på facebook! Den heiter haugesunds avis ungdomsredaksjonen og me legg ut alle sakene våres der, samt etterlysert folk dersom me treng det osv, me har nå 415 likes, men eg håper på at me får fleire, her er den https://www.facebook.com/pages/Haugesunds-Avis-Ungdomsredaksjon/842157465815999?fref=ts.  Me har fått eit par nye nå i høst, det er tre personer, og alle er guttar! Det er topp på grunn av at det mangler me sårt, på grunn av me pleier og berre ha ein gut, så det er veldig kjekt. Ein av gutane kjente eg halveis frå før, han heiter Ole Johannes og går på media på Vardafjell, men han bur på Åkra (?) det går veldig godt i ungdomsredaksjonen nå, sjølvsagt så har me ein del problemer, men det må ein berre rekne med i alle ulike jobber. På mandag når eg var på redaksjonsmøte då fekk me faktisk spikre fast alt heilt til 2015, så det var veldig kjekt. me skal tilbake om to veker og byrje på januar, samt gå gjennom desember ein gang til.

På fredag skal eg ha hovudsaken faktisk, den er om frukost friminuttet til Åkrehamn Vgs, eg har også laga ein 5 på gata (kantina) til denne.

Leave a Reply

