Sosial Kos med gruppa!

Heisann! I dag så fekk me gå litt før i engelsk timen så at me rakk ein buss som gjekk til kopervik, for me skulle nemeligt på ein café som heiter Apothekergaarden, det passa utmerka for meg siden eg skulle ta ein båt litt seinare som berre var eit par minuttar frå der, så det var veldig kjekt! Eg fekk for første gang da høyre ideen deiras og sjå på noko som kom til å vere inspirasjonskjelden vår, og det verka veldig bra! Eg likte ideen veldig godt og det blir kjekt å lage denne, eg var med i cirka ein halv time, sjølv om eg ikkje var med så lenge følte eg likevell at eg fekk bidra litt, å det var veldig greitt. Cirka ein og ein halv time seinere tikka det inn eit lite “referat” på gruppa vår som Helene hadde skreve, da hadde resten av gruppa skreve ned alle dei ulike scenene våras, og me fekk da planlagt litt enda meir om korleis me skal gjer det på mandag og dei andre dagane me filming, synopsis og liknande. Dette blir to kjekke veker så eg gleder meg skikkelig!

Leave a Reply

