Double Exspsoure

Heisann! Nå kjemer det eit innlegg om oppgava me skulle gjere som gjekk ut på å lage eit double exsposure bilete. Dette var for min del lette sagt enn gjort, eg trur at av alle dei ulike oppgavene me har hatt i dette oppdraget så har denne vært det eg har hatt mest problemer med. Eg hadde mange ulike idear, men som oftast med mine idear er det berre ein eller to som er realistiske, og denne gangen så funka diverre ikkje desse heller, så eg har prøvd meg fram ein del, som du ser på bileta nedenfor her så fekk eg ikkje heilt skikkeleg tak i det.

Etter evigheter med prøving og feiling fant eg ut at eg skulle gjere eit forsøk til, eg tok med meg kamera mitt og gjekk ut i hagen min og tok bilete av treet som står der, eg var overbevist om at dette ikkje kom til å sjå bra ut sidan alle løvå og slikt hadde allereie falt ned og det var derfor berre “skjelletet” igjen. Men eg tok det likevell og gjekk inn igjen. Eg tenkte at siden treet var så pass bleikt og kjedeligt burde eg ha eit bilete med litt fargar, derfor brukte eg det bilete som eg brukar til sjølvprotrettet mitt, eg prøvde først med heile, men fann raskt ut at det ikkje passa i det heile tatt å ha med SU sine flyere, derfor brukte eg berre delen frå palastinaskjerfet og opp. Og så var det å klare å få ein heilt kvit bakgrunn bak treet, off. Dette treet må eg sei var vanskeligere å håndtere enn når eg må gjer det same med håret mitt, å det seier alt. Eg prøvte mange ulike måter som tok EKSTREMT lang tid eg prøvde å ta magic wand, fylle kvar plass med kvitt, bruke børsten og male, alt slags. Heilt til eg kom på den geniale ideen, sjøl om magic wanden ikkje funker heilt på bakgrunnen funker den jo på treet, så eg brukte berre den på treet og så tok eg på “Inverse” å vips, problem solved! Eg blei nesten iritert at eg fann det ut på grunn av at det tyda jo at eg hadde brukt veldig lang tid på noko som ikkje var så vanskeleg. Jaja, er jo meininga at ein skal lære. I alle fall da hadde eg fått bort alt som var med treet, men eg hadde igjen alt som var under, biler, hus,hagen også videre, å da brukte eg den lange versjonen med å enten bruke malingsbøtta eller male over, jaja. Alt i alt tykkjer eg at eg fekk eit ganske bra resultat, alle dei andre ideeane mine som eg hadde i hovude såg jo mykje betre ut, men slik er det når du har ein litt for stor fantasi, jaja.

Leave a Reply

