Levatation

Heisann! Ei av oppgavene til oppdraget var å lage levatation bileter, eg la ut før og etter bileter for eit par dager siden, og eg har egentligt ikkje endra så mykje på sluttprosjektet, men eg gløymte å legge til prosess bileter av den, derfor tenkte eg at eg kunne gjere det nå. Den orginale planen min for det bilete var at sjelen skulle vere litt “sjelete” muligens litt blurry eller noko, men nå har eg prøvd litt ulike måtar å eg finn alltid ut etter på at eg liker korleis den er nå, så pass skarp. Eg tenker også at det er greitt at den er skarp på grunn av at då er den ikkje så lik som mange andre liknande bileter, derfor lar eg det vere.

Som dykk ser så fekk det diverre litt ulikt lys på dei to ulike bileta, eg er veldig glad for at eg hadde øvt meg på forhand på grunn av at då visste eg at eg berre kunne viske vekk resten av den eine bakgrunnen, å når eg gjor det så passa det. Eg måtte ta beskjere bilete litt op grunn av at eg ikkje ville ha med stikkkontakten som du ser i dei første bileta. Eg måtte også ta bort den eine armen min på grunn av at den var rett med beina til den eine stolen, og det var umogelig å fjerne stolen uten å fjerne armen. Det såg ut som eit øyeblikk at eg måtte fjerne ein del av kjolen også, på grunn av same problem. men hedigvis så gjekk det an å ta å kopiere fargen til kjolen og tegne på den, eg ser det nesten med ein gang på grunn av at eg veit om det, men eg har hørt med mange i klassen og eit par i familien og ingen har lagt merke til at armen er borte eller at eg har teint på kjolen.

Leave a Reply

