Neglisjert, Sjølvprotrett

Hei! Eg føler at eg har neglisjert litt å skrive på bloggen om dei ulike tingene eg har gjort i det siste, derfor prøver eg å gjere det litt nå.

Sjølvprotrett

Ei av oppgavene til oppdraget var jo og lage eit sjølvprotrett, da landa eg til slutt på ein idé med bakgrunn i sitatet ” the eyes are the windows to the soul” Eg tenkte først at eg skulle ta tre ulike bileter, eit der eg satt og leste ved eit tre, eit bilete av meg der eg såg litt journalist ut, og eit av meg der eg såg mest mulig ut som ein politisk aktiv ungdom, eg tok dei to siste først og fann ut at eg like så godt berre kunne bruke dei to sidan eg har to augor, og å ha tre bileter kunne komplisere det enda meir. Eg tok også eit vanleg bilete av meg for å bruke som grunnlag. Eg brukte så tutorialen som eg hadde funne på youtube til å redigere inn bileta av meg inn i augo mine. Dette blei heilt greit, men det viste ikkje så veldig tydleg og eg synes egentligt at eg såg litt merkeleg ut, så eg vurderte sterkt og kaste ideen og prøve på noko anna. Åsmund kom med mange ulike idear som eg kjapt prøvte å finne ut om muligens det var betre, men ingen av dei blei noko spesielt bra egentligt, og etter at eg hadde sitt litt meir på det orginala ide bilete merka eg at eg likte det berre meir og meir. Eg prøvte og kutte det litt til, og fann ut at eg tykkja det va kulast når det berre viste augene mine, derfor tenker eg nå at eg skal bruke det. Men at på magasin framsida skal eg bruke eit anna som ikkje er kutta så mykje, sidan det bilete eg vil bruke ikkje passar heilt til magasiner.

Her prøvte eg fort å lage ein blanding av SU og journalist bilete
Her prøvte eg fort å lage ein blanding av SU og journalist bilete
Dette er det bilete eg bruker som hovudbilete
Dette er det bilete eg bruker som hovudbilete
Dette er det bilete som eg er journalist på
Dette er det bilete som eg er journalist på
Her prøvde eg å som du ser ta dei tre bileta side om side, men bakgrunn fargane er annleis, og i tillegg burde eg ha funne eit aent bilete enn det eg brukar i midten her
Her prøvde eg å som du ser ta dei tre bileta side om side, men bakgrunn fargane er annleis, og i tillegg burde eg ha funne eit aent bilete enn det eg brukar i midten her
Dette er SU bilete
Dette er SU bilete
Eg trur at det er dette eg skal høyre med Åsmund om han kan finne eit magasin til
Eg trur at det er dette eg skal høyre med Åsmund om han kan finne eit magasin til
Dette er det eg er mest fornøgd med, liker det veldig godt.
Dette er det eg er mest fornøgd med, liker det veldig godt.
Her prøvde eg og ta meg sjølv på rekke
Her prøvde eg og ta meg sjølv på rekke
Leave a Reply

