Levetation

Eg prøvte meg litt fram med levatation heime på tirsdag for ei veke sidan, då tok eg bilete av meg sjølv og jobba med det i mens eg såg på ein tutorial, eg er veldig glad for at eg prøvte heile prossessen, til og med og ta bilete sjølv slik at eg eg visste kva utfordringar eg kom til å få når eg skulle ta dei bileta eg skulle bruke.

Den orginale ideen min for levatation var og ha ein person i ein rullestol som var død, og ha den same personen flygande oppforbi glad (inspirasjon “eit helt halvt år” boka), dette gav så mange ulike utfordringar at til slutt måtte eg finne ein enklare løysning diverre. Då blei det å gjer noko veldig liknande som inspirasjonsbilete mitt, eg hadde da tenkt å gå ut i skogen å gjer det, men på grunn av at eg måtte ha med meg så mykje utstyr og eg måtte skifte klede så ombestemte eg meg der også og endte meg å gjere det i studio. Sluttresultatet blei eg veldig fornøgd med, eg er fortsatt ikkje heilt ferdig med det, men akuratt nå er eg veldig fornøgd. Eg har fått litt kommentarar på at eg burde ha brukt ein kvit kjole sidan kvitt ofte er assosiert med engler, sjeler osv. Men eg hadde ikkje ein kvit kjole som passa like bra som denne her, og nå er det jo at svart/mørk farge blir assosiert med døden, så det passer litt.

Leave a Reply

