Mandag 3 oktober

Heisann! I dag har eg som sagt jobba med raw format oppgava, og eg har hatt idemyldring med meg sjølv. Eg er verkeligt ikkje flink til å tekne, derfor har eg skreve litt slik at ein ser kva eg meiner. Eg har funne eit par tutorials til den auge ideen min https://www.youtube.com/watch?v=qGaLnEWDnoY og https://www.youtube.com/watch?v=X8wt4piy8L0

Eg prøvde veldig fort den aller første tutorielen, det var den eg likte best. Da tok eg berre tre heilt tilfeldige bileter, det eine auge er av ei julekule, så den er jo allerede rund. Og den på den andre er Elin som hopper, som sagt så gjor eg det veldig fort og gale, så det blei jo ikkje så veldig bra, men eg gjor det mest for å sjekke ut korleis det kom til å sjå ut.

Auge forsøk bilete

Leave a Reply

