Torsdag

Hei! I dag morgens byrja eg dagen min med å redigere ferdig bilete mitt i photoshop. Når eg skulle ta det over i indesign tulla eg litt og det blei litt feil i størrelse og slikt, og etter ei stund så fant eg ut at det hadde også skjedd noko med sjølve bilete, heldigvis var det enkelt å fikse! Ein av dei gangene mitt problem med å aldri klare å slette noko kjem til nytte! Eg ordna teksten i indesign og fann ut at eg måtte endre noko små ting med sjølve bilete på grunn av dette, derfor blei det ein rask runde i photoshop igjen før eg var tilbake i indesign. Eg bytta litt tekst på grunn av oppfordring frå Åsmund og blei rimelig fornøgd med det til slutt. Eg fann ut kva font Apple pleier og bruke og brukte derfor den på min tekst. Eg skreiv den så ut og prøvte og beskjære den med skjære greia, det gjekk nokså greitt etter den tiende forsøket, og sjølv om det blei litt små skjønnhetsfeil i ein av kanten på plakaten gjekk det allikevel å levere den inn!

Etter dette byrja eg på refleksjonen min. Først bestemte eg meg for at kvar bokstav i AIDA skulle få kvar sin sidekopi av plakaten, men fant ut når eg skulle begynne at det rett og slett blei overkill. Eg blei veldig fornøgd med ideen min om å ha fargerike bokser der eg skulle skrive kva kontrast og slikt var, alltid greitt når ein ser på noko som er veldig likt veldig lenge og ha noko som skiljer seg ut tykkjer eg. Når klokka var tre så hadde eg fått gjort båe AIDA og KEBB, også hadde eg byrja på typografi.

Leave a Reply

