Tredje, fjerde og femte time Onsdag

Heisann då er denne skuledagen over, etter at eg hadde tatt bileter gjekk eg til macen min og byrja og sortere bileter.  Eg fann ulike bileter og la dei saman for å prøve og få ein effekt. Eg fekk litt problemer når eg skulle bruke dei to modellene som “svever” fordi at eg måtte ta bilete med at ein person hald mobilen, så når eg skulle redigere bort fingrene så fekk eg ikkje bort det som var aller nærmest, så eg har fått litt bulkete der, så det må eg prøve å fikse.

Her er ein av bileta eg tok
Her er ein av bileta eg tok
Her er eit anna
Her er eit anna
Leave a Reply

