Første og andre time Onsdag

Hei! I den første og andre timen hald eg på å ta bilete i studio av telefonene, eg fekk samla rundt seks Iphoner, i tillegg til Renate sin Iphone 6, min orginale plan var og ha samsung galaxy s5 som reklame objekt,men på grunn av at eg ikkje fekk låne ein likevel måtte denne endre seg, eg har tatt bileter der med båe samsung galaxy s4 og Iphone 6 er reklameobjektet, så eg finn ut seinere kva eg skal ta. Eg fann ut at å bruke innstillingene lukketid 1/80, blender 2 og ISO 100 gjor at det blei veldig bra, eg prøvte meg så på mange ulike andre innstillinger for å vise at det ikkje var bra.

Leave a Reply

