Veke 42, reklame (1)

Hei! Da er veke 42 ferdig, denne veka hadde me om reklame, noko eg tykkjer var greitt. Ein av oppgavene me hadde var om å finne ein logo til eit kjent firma eller noko liknande, og så gjer den negativ, eg valte apple for eg liker ikkje apple. Ei anna oppgave me hadde var at me alle fekk kvar vårt bilete også skulle me lage ein reklame av det, eg aner ikkje kvifor men da var eg heilt uten inspirasjon og min blei ganske mislykka, men men. I PTF så gjor me noko kjekt, da fann me ei framside av ei bok og prøvte og lage noko likande, eg syntes dette var kjempe kjekt og sjølv om eg gjor litt vell mykje liknande orginalen så kom det ut ganske bra

På mandag gjekk eg litt tidligare på grunn av at eg skulle i redaksjonsmøte, da møtte me den nye sjefen vår for første gang, Roald Eskild Jackobsen, me plana mange nye ting som forhåpningsvis skal løfte opp ungdomsredaksjonen litt.

På torsdag var eg i radioen, da fekk eg utdelt timene eg skulle ha som skulle kome på lufta, det var frå 20.30-00.00 på laurdag, me fekk også prøve å redigere i fire spor, dette var ganske likande slik me gjer på skulen, men det var eit heilt anna program, så eg måtte likevell lere meg alt på nytt så eg brukte mesteparten av tida mi på det, når eg endelig skulle begynne å voice så fekk eg utdelt hovudstudioet, det var jo kjempe kjekt og stas (sjølv om det var mørkt så du såg egentligt berre lysene til bilen) eg blei ikkje ferdig så på laurdag drog eg tilbake og gjor meg ferdig, og på laurdags kveld var eg på lofta, det ser ut til at eg skal vere det kvar helg framover, så dette blir spennande og lærerikt!

20141016_192823

Leave a Reply

