NOLO og Crapple

Hei! I dag var oppgåva våras og finne ein logo til eit kjent firma som du ikkje likte og gjøre den om så den blei negativ. Eg valte med ein gong Apple, som blei til Crapple. Det som eg fann ut etter på var at den ideen var tydelgvis ikkje så orginal… dersom du søker på crapple kjem mange ulike versjoner av det eg har laga, MEN eg visste som sagt ikkje dette, ergo ikkje min feil. Når eg blei ferdig med det fristet det meg alt for mykje til å lage ein NOLO logo, eg veit at YOLO ordtake ikkje er eit firma eller noko, men det er likevell veldig kjent. Eg har lest på nettet ( ikkje sjekket skikkeligt kildene, så kan vere at dette er feil) at NOLO betyr på latin ” Do now want” og i tillegg på finsk “your embrassing, så dersom nokon seier YOLO til deg å du seier NOLO så er du kul på to forskjellige språk, pluss at det høyres kult ut. Eg er temmeligt fornøyd med begge, det var veldig enkelt å gjer det da, så har jo ikkje lagt ned så veldig mykje arbeid i dei. Crapple NOLO

Leave a Reply

