PTF Bok Design

Hei! i dag har eg hatt PTF, da hadde me ein av dei kjekkaste oppgavene som eg har hatt til nå i PTF, oppgava var og finne ei bok i biblioteke, bli inspirert og lage noko likande, me skulle ikkje kopiere designet, det trur eg nå at eg gjor litt diverre. Eg falt nesten med ein gang for bok coveret til Dødelig Kaos, eg likte veldig godt dette designet på grunn av sommarfugelen og det med dei ulike elementa inni den. Eg føler at eg har lært mykje av denne oppgava, sjølv om det blei litt vell mykje kopiering frå mi side. Eg har brukt photoshop til å sette alt saman og slikt, men brukte også illustrator ein smule for å ordne Aschehoug logoen og det 1 talet. Som sagt likte eg oppgava veldig godt og angrer ikkje ein smule på at eg valte grafisk i staden for foto.Deadlybok template dc3b8delig-kaos

Leave a Reply

