Mokkabønne Eske

Hei! I dag har me haldt på med og designe våras eigen liten boks. Me fekk valet mellom å designet ulike ting og eg landa på og lage til Mokkabønner. Eg tykkjer det har vært temmeleg greitt og har ikkje vært like frustrert som eg har vært på tidelige prosjekter. Eg bytta ganske mange gonger idear, først hadde eg planer om å finne det orginale designet og prøve meg på noko liknande som det, men me fekk beskjed om at me måtte prøve og tenke heilt nytt. Eg tenkte så på melkekartongane til Tine, på dei er sidene heilt ulike, så eg bestemte meg for å ha heilt ulike design på kvar side, sjølv om det var litt av dei same elemnata med.

Leave a Reply

