Veke 39, lyd

Hei! Eg har tenkt og prøve å skrive ein liten oppsumering kvar helg om kva eg har gjort denne veka, i tillegg til kva eg tykkjer om det. Eg kjem til å legge ut alt eg har gjort også, sjølv om eg allereie har lagt det ut i tidligere blogginlegg.

Denne veka hadde me om lyd, det tykkjer eg var kjekt, men også ein smule vanskeleg. Me hadde  til saman tre oppgåver i media denne veka, den første var eit intervju, den andre var ein lydhistorie (kommer), og den tredje og største var og lage enten ein reklame eller jingle. Eg tykkjar at det var oppgave 3 som var desidert kjekkast. Oppgåve 1 var også heilt greitt, men noko skjedde når eg leverte den så det eg hadde klyppa bort kom med likevel, sjølv om det var berre ein liten ting eg hadde klyppa bort var det likevel litt dumt.

Oppgave 2 kom eg aldri skikkeleg i gang med, eg får lov til å dra litt tidligare frå skulen for å rekke ein buss slik at eg når ting og tang eg skal i avisa, siden det er medierelatert. Og denne veka var det redaksjonsmøte, som gjekk veldig bra. Forgje veke så var eg i opplæring i Radioen på den tida, og det var også veldig lærerikt og kjekt. Men tilbake til oppgave 2 som sagt kom eg meg ikkje skikkeleg i gang på grunn av at me byrja med det rett før eg skulle dra, og på onsdag så brukte eg litt tid på å ta opp lyd, men nesten alt av det eg tok opp måtte slettes på grunn av at det ikkje blei bra ( alltid hør på opptakene du tar!” på torsdagen så brukte eg mest tid på reklamen og så blei det aldri til at eg klarte og komme heilt i gang med lydhistoria, derfor skal eg gjere det denne helga.

Reklame oppgåva var veldig kjekk! Eg hadde først tenkt at eg skulle lage ein jingle, men så kom eg på kva eg kunne lage reklame av, av ein nylig erfaring med min egen katt. Eg fekk Elin og Kristoffer til å hjelpe med å snakke også redigerte eg, eg blei veldig fornøgd med resultatet!

På tirsdag hadde eg PTF, da skulle me lage to plakater til to butikker, eg måtte bruke litt tid på å lage logo til dei også på grunn av at det hadde dei gjort forgje tirsdag når eg var sjuk. Det var photoshop me hald på med, og eg har allereie byrja og gløyme litt av det me har lært før så det tok litt tid å bli vant med photoshop igjen, eg blei ikkje fornøgd med den siste plakaten min, men den første tykkjer eg kom ut heilt greitt.

På fredag hadde me Kjartan time og da gjorde eg ferdig VG designet mitt, det var også veldig kjekt! Eg er veldig glad i små ubetydelige detaljer så eg hadde det veldig kjekt med å tolke dei ulike bileta og skrive min eigen historie om kvart bilete som beskrivelse, det gjor eg derimot ikkje med hovudsaken for eg følte at det var litt over kill.

Eg skulle gjerne ha lagt ved reklamen, intervjue og det, men det ser ut til at det ikkje går an

Leave a Reply

