VG Design

Hei! I dag er det fredag og da har me hatt time med Kjartan, da gjorde eg meg ferdig med det designet me hald på med forgje fredag, som var ein reportasje frå VG. Me byrja så på det neste designet,

Me fekk ein ny oppgave som var eit vg framside design. Dette blei eg ferdig med 30.september, eg hadde diverre gløymt ut korleis ein skulle lage designet i ein mock up så det må eg vente med til eg har snakket med Kjartan (Edit 30.Sept)

Da har mock uppen kommen også, eg er heilt greitt fornøgd, eg fann ikkje ein mock up som passa betre enn den eg har brukt her, så det er eigentleg det einaste eg ville ha gjort litt annleis trur eg.

VG side design VG side design2Design i mock upSkjermbilde 2014-10-03 kl. 13.37.47VG mitt design

Leave a Reply

