Stopp mobbing! Plakat

Hei! I dag er det tirsdag, å da er det sjølvsagt PTF! I dag var oppgåva å lage ein plakat med tema stopp mobbing ( eit anna tema også, men det valgte ikkje eg) eg kom med ein gang på ei gammal stiloppgåve av meg der eg fokuserte på mobbing på arbeidsplassen. Eg fekk min utrolig fantastiske lærer Kjartan som modell, samt to andre. Eg liker ikkje i det heile tatt og ta bileter med mobilen så eg var diverre alt for rask med og ta bileta mine, det gjor at eg ikkje fekk dei akkurat slik eg hadde ønskja det. Men nå i etterkant er eg fornøgd med bilete eg brukte. Eg føler eg har fått brukt ein del kill my darlings, sjølv om heldigvis hovudideen ikkje blei “drept” Eg er veldig fornøgd med resultatet, sjølv om det er eit par små ting eg skulle ønske at eg kunne endre på

 

Leave a Reply

