Logoer med Illustrator

På fedag hadde me to timer med media, da hadde me ein ny lærer som heiter Tommy. Me såg på tutorials som læreren Kjartan hadde laga og lagt ut på Youtube.

Eg byrja ein smule seint så eg gjor berre den første logoen på skulen, dei to andre gjorde eg heime. Dykk må trykke på kvar logo for å få opp beskrivinga, der har eg skreve kva eg følte var greitt og vanskelig med kvar logo. Eg tykkjer at og lage logo er ein morosam ting å gjere og gleder meg til føstkommande veke når me skal gjere meir av dette. Eg fann og ut at å sjå på tutorials var overraskande kjekt, siden ein kan spole tilbake, og det som er pluss med og gjer det i klassen er at dersom du får problemer har du fortsatt ein lærer som kan forklare.

Leave a Reply

